Inge torsdagsfrukost


09:39
Besvikelsen e stor bland oss hungriga admin-nissar. Det va ITavdelningens tur å köpa å fixa frukosten, men ne-ne, no breakfast served. Dom sket i'ne. Jalla skit-piss-människor. Linda e arg nu å tänker gö uppror ... va fan liksom. Här har man gått å väntat å längtat. Lyssnar på lite musik, samtidigt som jag reggar ordrar, 34 more to go, piece of cake. Delar me mig av en (enligt mig) genom tidernas mysigaste låtar. Många tårar har fällts till den genom mina dagar. Just lööööv it. Mer uppdatering kommer kanske ikväll.



15:25
Jao, så var'ne snart kväll igen då. Tror jag håller på å bli sjuk eller nåt. Känner mig lite skum i halsen å i huve. Får väl se om'ne bryter ut. Hittade en till video me en go klassiker, som jag kände att jag måste dela me mig. Tror jag ska plocka fram min gamla Def Leppard-skiva. Fast ... shit ... har ju stuffat ner allt i banankartonger =P.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha....rätt åt er att ni inte fick någon frukost. Jag får aldrig frukost på mitt jobb och därför tycker jag inte att någon annan ska få det heller, sådetså!!
=p

2007-12-07 @ 06:25:05
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: Annica å Figge

Hallå

Sååå taskigt att int få nån frukost!!!!!!!!!!!! Dålig stil. Jag hade gått hem.

Trevlig helg

Kramar från ett regningt Varpsjö

2007-12-07 @ 15:58:33
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork
Postat av: Johanna & Fröken

LYCKA TILL i morgon (måndag) nu då Linda! Många lyckokramar ifrån oss.

2007-12-09 @ 20:13:27
URL: http://www.freewebs.com/frokenjohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0