Fellini-bus

Som den numera trogna bloggare jag e, så känner jag mig smått tvungen att peta in nåra fjuttiga rader även ikväll. Annars så kommer Erika å jaga mig me pekpinnen på fingarna ... eller hur ;O).

Det bjöds på kaffe, dricka, bullar och kakor på dagiset idag. Så självklart så stor i maten man e (inte alls) satte man ner sitt arsle och fikade. Sen kom Keylas matte å joinade sällskapet. Vi gick tesammans till t-banan sen, för Fellini å Keyla älskar varandra. Jag å Jennie (visst heter du så? pinsamt å inte veta) bytte nummer, så vi ska träffas me hundarna. Har tänkt fråga flera gånger, men glömt varje gång *fniss*.

Idag har det varit lite slött me träningen. Vi körde inomhus lite grann. Men både jag och Fellini var rätt möra så det blev mest soff-mys.

Nu ska jag natta mig själv. För imorrn e det (som en viss Pontus brukar säga) världens bästa Freda, eller som han och jag också brukar säga Frajjtejj ... *s*.

Hej Hej
L
&
F

image11

Kommentarer
Postat av: Erika

Du har mycket rätt i att jag smäller dig på fingrarna om du inte uppdaterar din blogg =)
Fellinisen är så töööööt. Puss på Fellini.

2007-10-19 @ 18:49:59
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja jag heter ju Jennie! Korrekt!

2007-10-22 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0