Fellini - städaren

Ikväll har jag kört mental träning me Fellini, dvs vi har tränat på att städa. Han har inte riktigt kopplat greppet till 100, det där me å städa. Eller så e han precis som människobarn, att han hör bara det han vill och förstår bara vissa fragment, som kan vara till egen vinning. Vi har iaf bytt ut den stora plyschstöveln mot den numera halshuggna tygekorren, som ju flera av er har beskådat på valpbilder. Ett halshugget huvud e lättare å få plats me i en plasthink än 30cm lång plyschstövel =P.

Va å köpte ett nytt halsband till Fellini för typ 1 eller 2 veckor sen, minns inte exakt. Hjärnan börjar ju skrumpna me åldern, så ni får inte ha så höga krav *s*. Iaf, idag hittade jag en sele me, som jag köpte. Båda delarna av märket Hurrta och de kan beskådas på bilderna nedan.

image16

Jag e en äkta härmapa. Gillar det här me Utmaningar, och snodde en utmaning från Erika ... tjupp tjupp. La till två utmaningar till och fick till dessa tre nedan. Det e alltså tre stycken bildutmaningar. Jag utmanar härmed ... ERIKA, CARINA och JOHANNA (som inte antagit min förra utmaning än ... morr på dig *fniss*). Så, nu blir'ne sängen för mig. Fellini har ju som ni ser på bilden nedan redan lagt sig för kvällen.

Sov gott då alla sötnosar.

Lindis-Pindis å Fellin, aka Fille-Pille, Fillis, Bubbis, Pluttis osv osv ...

image17

Kommentarer
Postat av: Carina och Hummelvikarna

Tjenare!

Jag törs inte utmana dej i utmaningarna (mörjligtvis kylskåpet så länge somjag bor hos mamma! *skratt*
Men du måste ju skriva rätt adress till din blogg för det har blivit fel i flera kommentarer! *skäms på dej*
Himla tjusiga halsband och sele och annat som Fellinigubben har!
Snart ses vi igen!

Kramelikram
Carina (som fortfarande inte har sagt att det "råkade" bli två pappisar" Kanske Lina kan ha en ett tag? *skratt*

2007-10-25 @ 16:53:56
URL: http://www.hummelviksgarden.com
Postat av: Erika

Blipp...Blopp
Jag tänkte ge dig några små tipps på hur du får bättre chans till besökare på bloggen.
Om du tittar på min blogg på sidan om inläggen så ser du två länkar. En från bloggtoppen och en från bloggportalen. De länkarna göra att det som händer på min blogg registreras på de sidorna och det är större chans att folk hittar en.
Tips nr 2: När du skriver ett inlägg så kan du lägga dem i olika kategorier.
När du klickar på en kategori under fliken med samma namn får du upp redigera kategori.
Där klickar du på "ytterligare information" och där kan du lägga in "ping-adresser" så så fort du uppdaterar din blogg så pingar den automatiskt till nybloggat.se.
Här kan du hitta ämnesadresserna: http://www.nybloggat.se/categories/

Om jag kommer på något mer säger jag till. Och om du
undrar något så törs du fråga ;o)
Jag vill ju inte att du ska sluta blogga! Om du gör det tänker jag inte vara vän med dig längre =p
Kramis!

2007-10-25 @ 17:25:55
URL: http://www.morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0