Frajjjtejjj

Har precis varit inne på Erikas underbara blogg och svängt mina lurviga ... =P.Tur att jag inte missade dagens inlägg, för jag såg att jag hade blivit utmanad att avslöjja hela 7 sanningar om mig. Detta kan bli väääldigt intressant.

1. När jag gick i mellanstadiet bet jag Martin i hans finger, så han fick åka på sjukhus.

2. När jag var liten lekte jag alltid hund och häst, vilket innefattade att springa runt på alla fyra å dricka vatten ur en skål samt hoppa över låssashinder, som var soffkuddar.

3. Jag får alltid dåligt samvete å blir deppig efter att jag ätit onyttigheter.

4. Gråter varenda gång jag ser barnfilmen "Micke & Molle".

5. Blivit råstött på och bjuden på drinkar av en lesbisk supersnygg blondin.

6. Skrivit så många självbiografiska dikter att jag kunnat göra en hel diktbok.

7. Störtkör i Ssang Yong ... check it out

Jag utmanar Carina, Annica, Johanna, Lina, Karin, Anna, Lena

image12


Ikväll blir det lugnt ... väääldigt lugnt. Inge planerat alls. Bara slappa framför tv:n och njuta av att helgen e här. Fellini ligger å slöar på golvet. Nja, dagens blogg blir inte intressantare än så här. Ska träna me Malin imorrn igen ... blir skoj ... =O).

Tjosan hejsan


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh...den där hund och hästleken låter jätteskojsig! Den måste vi leka nästa gång jag kommer ner =D

2007-10-19 @ 22:08:24
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: Erika

Åh...Linda, vad jag saknar våra partykvällar ibland (som just nu)

2007-10-20 @ 17:36:38
URL: http://www.morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0