Träning och Regn

Vaknade runt 8 på morgonen av två stora, bruna och stirrande ögon alldeles vid min kudde. Nån var väldans nödig och det var inte jag. Så, det va bara å masa sig upp ur sängen och klä på sig. Det var faktiskt väldigt uppiggande att komma ut och röra på sig, andas in lite nyfräsch morgonluft, så tack Fellini för att du släpade upp mig *ler*.

Träffade en ny tjej från vovve idag. Vi tränade lite utanför mitt hus på stora grusplanen. Kände mig väldigt dålig och nybörjare-blåbär. Hon var jätteduktig och hennes schäferhane gick galant. Hon tyckte att jag skulle träna mycket mer på grunderna me Fellini. Sen så märkte hon direkt att Fellini var klickertränad, vilket hon också tyckte var sisådär. Så, då kände man sig ännu mer blåbär. Fast, i slutändan tyckte hon om Fellini iaf.

Träffade igårkväll en tjej som heter Kornelia, och som bor i samma hus som mig, fast lite längre upp på vägen. Vi har sett nåra gånger sådär i förbifarten på väg hem eller i t-banan. Kornelia har en Samojedtik som just nu e ute på friarstråt .. *ler*. Slutade med att Kornelia erbjöd sig att ställa upp och hjälpa mig och Fellini med träningen. Superkul.

Nu ska jag jäsa lite i soffan. Kanske springa på ICA i regnet och köpa nåt ... får se. Men, just nu blir det lite gos me Fellini-ponken.

Hej hopp.



image7

Kommentarer
Postat av: Erika

Ni kommer att bli jätteduktiga till slut =)
Puss på dig!

2007-10-14 @ 19:24:53
URL: http://www.morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0