1 dag kvar

Det har varit en stressig dag. Sov oerhört skönt imorse, då Fellini turligt nog väckte mig runt 07:30. Skyndade mig att klä på mig, göra mig klar å gå ut me honom. Sedan var det snabb frukost å iväg till gymet. Kostrådgivning samt ett sedvanligt 65minuters löpbandspass. Hem, duscha, äta lunch å sen iväg igen me Fellini å träna lite. Försöka slappa lite, sen tvätta ... e inte riktigt klar än. Käkat en god middag ... (se bild nedan). Nu ska jag bara vänta på att tvätten blir klar å sen blir det luuuugn kväll.

Kramis på er alla

P.S. En del drömmar känns väldigt avlägsna, men man klamrar sig ändå fast vid dom, i tron å hoppet om att man en dag ska nå ända fram D.S

P.P.S. Idag fick jag ett brev från Kriminalvården i Norrtälje. Johan släpps ut på permis med personal  11:e april. Jag har undrat flera gånger om va som händer, den dagen han släpps fri. Det vill jag inte veta ... försöker att inte tänka, Men, min gissning e att de här åren inte gjort honom bättre, eftersom han aldrig insåg att han gjort fel då. Han kommer säkerligen gå ut där å göra om samma sak igen ... D.D.S

image64

Kommentarer
Postat av: Erika

*PANG!*
Du är utmanad =p

2008-04-04 @ 19:11:55
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Kattis

Hoppas det var en dundersuccé på inflytningsfesten hemma hos dig, att det kom massor av trevligt folk etc. :-) En annan satt på fabriken och drömde om hamburgare hela natten. ;-)

2008-04-06 @ 02:21:51
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0