5 dagar kvar

Idag fick jag sovmorgon fram till strax innan 9, då Fellini väckte mig och tyckte att jag hade sovit alldeles för länge. Det var faktiskt skönt å kliva upp å gå ut på promenad, för jag var så utvilad. Efter promenad å frukost, så städa jag lite här hemma. Dammsög lgh samt min svarta soffa, som såg ut som ett ludet troll.  Fellini har även fått sig ett skönhetsbad, som inte varade länge. Detta i och med att jag hade bundit fast honom utanför ICA och när jag kom ut igen så var hela Fellinis arsle och svans svart av lerslask. Skojigt värre, så får nog spola av honom på torsdagskväll innan vi får fint besök på fredagkväll ;O).

Någon frågade mig va jag skulle vilja döpa mina barn till. Jag har ju inga barn, men några namn jag e väldigt förtjust i e Ella, Saga och Leah. Detta förutsätter ju att det blir tjejer *s*. Men men ... Sen vill jag bara säga också att det finns personer som jag stör mig så enormt mycket på, att jag har fan-i-mej lust å klösa ut ögona på. Förstår inte va som e fel å hur man kan va så jävla negativ jämt, å ändå ha det så bra. Jag har iaf fler kompisar, e snyggare, bättre å har betydligt sexigare kille så ... sitt där å tyck synd om dig själv å försök bli nåt du aldrig kommer att bli. Life is a bitch ... I can be that too ...

I övrigt har dagen varit väldigt händelselös ... pratade en sväng me Magnus på msn å hoppas att han kikar in igen senare. Har precis vräkt i mig en skål me pasta i Ricottasås. Rätt gott och duger väl när man e fattigare än en gris. Hur nu en gris kan va fattig? Jag har väl totalt 500:- å leva på, så jag hoppas verkligen att den som Carina visste av, vill köpa mitt bur. Sen har jag sålt tre spel på Tradera. Men dessa spel gav ingen direkt vinst.

Puss på alla

Magnus ... love you babe ;O).

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0