Fredag i Mitt hjärta

Jag har fortfarande ont i höger arm, vars smärta kan beskrivas som att man endera har huggit av några nervtrådar eller krossat sönder nån muskulatur. I klarttext, det gör förbannat jävla ont. Som toppen på det hela har jag en tung huvudvärk samt yrsel. Antagligen biverkningar från min levermedicin och dessutom som om det inte vore nog har jag fruktansvärt ont i min lever. Min läkare förklarade att detta berodde på att min lever inte mår bra och är inflammerad. Så, förhoppningen e ju att medicinen ska dämpa detta så att jag mår bättre.

Mamma ringde idag, eller egentligen alldeles nyss. Först var jag inte ett dugg intresserad av att prata med henne, men vi avslutade samtalet som vänner, vilket e ett stort halleluja för oss två. Vi brukar i princip alltid bråka med varann annars och har inte heller speciellt bra kontakt. Tur att jag har min extramamma som jag älskar å tycker e sån som en mamma ska vara. Carina, du e bäst ... love ya ! ! !

Nu ska jag krypa upp i min stora, tomma å ensamma soffa, käka lite godis å se på tv. Men, nu e det bara 1 vecka kvar tills jag har sällskap här i soffan ... längtar nåt så enormt att jag spricker. Mitt hjärta har aldrig varit mer fyllt av glädje å kärlek, som det e nu. Tack Magnus för att du fick mig att tro på kärleken igen ... Puss ! ! !

Men, nu måste jag ju ge några söta ord till min bästaste kompis, Erika ... da'sis in all times. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Älskar dig och vi kommer alltid vara bästa vänner.//Sisters in crime

//Linda

image71

Kommentarer
Postat av: Erika

Sötnos bästisen!
Du betyder väldigt mycket för mig med, den absolut bästaste av vänner jag någonsin haft.

Nästa helg kanske jag ska åka till päronen, men jag är bra frestad att stanna kvar i stan och spana in min fd gamla klasskamrat som nästlat sig in i ditt liv, nyfiken i en strut som jag är ;o)
Men det kanske är lika bra att jag åker så att ni får vara ifred. Annars kommer ju jag agera förkläde hela tiden, typ sitta mellan er i soffan och så =p

2008-04-11 @ 20:24:48
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Gammelmatten

Tack för de rara orden man jag trodde ju att JAG var din bästis ju.... :=)'
Ja fatta vad skoj vi har haft de här sista veckorna! Helt galet skoj!
Du får jättegärna vara min extradotter så mycket du vill så skaja g styra upp ditt liv så att det blir kanoners.... Du ser ju redan vad det går bra... *fniss*
Kramelikram och gör inget som inte jag skulle ha gjort

2008-04-11 @ 20:59:13
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0