Hej Mitt Vinterland

Altlså helt seriös, finns det nån hejd på hur mycket det faktiskt får snöa ute i April? Uppenbarligen inte, men kan inte påstå att jag njuter av välbehag, när jag pulsar runt i halvblöt, tung tösnö å me en hund som ska än hit å än dit. För å göra det hela ännu roligare så var jag ju absolut tvungen å träna me Fellini i halvdjupsnö också =P. Så, jag stegade upp en kvadrat där jag gick runt med honom. Inkallningar går ganska bra, förutom att Fellini gärna dundrar i full fart å inte hinner få stopp vid mig, så han liksom sladdar förbi å sen måste vända. Fick slänga omkull honom en gång idag med, då han skulle rusa ut i kopplet, så som han gör lite nu å då. Idag försökte han faktiskt resa sig, men jag var tjurigare, så där fick han minsann ligga en bra stund innan han faktiskt gett sig.

Det e kul hur en del människor fungerar. Såna man inte haft speciellt mycket kontakt me på många år, av den anledningen att de inte e något att hänga i julgranen direkt. Helt plötsligt blir man väldigt intressant i och med att man hittat en respektive i sitt liv. Då ska det vetas både det ena å det andra. Jag säger bara, lägg ner till alla er, ni kan fan roa er me er själva, pilla er i naveln eller vadsomhelst egentligen. Men ge FAN i mitt privatliv ! ! !

Har haft otroligt ont i höger arm idag, dels för Body Pump-passet i tisdags och dels för att jag på nåt jävla vänster låg på armen i natt. Så jag kan som inte röra den åt nåt håll. Tur att det e en vecka kvar till Magnus kommer hit, så man inte e helt jävla invalid ... =P. Nu ska jag återgå här ... Se lite på tv å så ...

Puss på alla söta vänner å en megapuss till mitt hjärta

//Linda ... forever in your heart

image70

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu har jag stoppat ner fellinisens grejs i väskan så den här gången glömmer jag det inte.
Där ser du att det går bättre när du påminner mig, för jag är ju så glömsk som du vet =p

2008-04-10 @ 20:43:21
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Gammelmatten

God morgon!
Det är så skojigt att komma hit och läsa om dej nu när du är i harmoni i ditt liv! Helt underbart! I'm very happy for you! *kramar om* Men den där rödskallen du har vet jag inte vart han har kommit ifrån för det låter ju inte alls bra att han slänger seji kopplet igen....
Kanske dax för den ny gammelmattedos? Hota med Såggatan så kanske han lugnar ner sej....*skratt*
Kramelikram till er alla 3 och ha en underbar helg

2008-04-11 @ 08:29:53
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0