Måndag igen

Det har varit en otroligt händelserik lördag. Den började med att jag åkte ut till Carina för å lämna av Fellini hos henne, för han skulle vara där tills idag. Sedan åkte jag in till stan igen å shoppade en present till Sussie som fyllde år i lördags. Sen gick jag hem å städade å duschade och gjorde mig iordning inför kvällen.  AC var först ut, sedan dyk Erika å Mats upp, å därefter droppade gänget in en efter en. Min inflyttningsfest blev hur lyckad som helst, som ni kan beskåda på ett urval av bilder nedan ... =P.

Underbara å söta Tony hade me sig VIP-biljetter å han va så gullig å gav mig en rosa biljett, så jag slapp inträde å Statt. Carro hade också fått å då hade Tony sagt: "Tjejerna får rosa". Han e för go ... Fick även en megastor rövinare av honom, Mikael å Mats. Hur gulligt som helst av dom ... för jag hade inte förväntat mig presenter av folk. Av Erika å Mats fick jag en flaska Apple Sourze (börjar ni ana mönstret att mina vänner antyder mig som spritälskare *s* eller vill göra mig till en åtminstone),  badsalt och badkulor. Fick ett fint blomsterarrengeman av Carro å Örjan. Tack alla som kom och gjorde festen till det den blev, EN LYCKAD kväll.

Vid 22:30 drog vi på Statt, vilket också var helt ok ... jag virrade bort mig emellanåt å hamnade så smångingom i hjärngrepp hos två rysk/polska typer ... sliskiga å äckliga.

Kom hem runt 02 å då låg jag å pratade me en helt underbar person, som har tagit en stor plats i mitt hjärta ... Han har ett hjärta av guld å e nog en av de finaste personer jag stött på i mitt liv. Words can never explain what I feel for you. 10 dagar kvar ...

Puss på alla underbara vänner nu
Ett extra stort tack å kram till min underba coola mamma, å allt-i-allo. Du vet vem du e ... ;O).

image65
image66
image67
image68
image69

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, festen blev verkligen en hit!
Men jag - den gamla klasskompisen- fick minsann ingen rosa biljett, jag älskar ju rosa *sniffsnyff*
;o)

2008-04-08 @ 14:53:35
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0