Mår Dåligt

Idag har jag haft en dålig dag. Vet inte om det är normalt, men sen jag började med medicinen har jag haft mer ont i levern av och till. Jag är även väldigt trött större delen av tiden, så ibland måste jag sova en stund å de senaste dygnen har jag lagt mig runt 21. Idag mår jag oerhört dåligt också, känner mig illamående, yr och tung i huvudet. Det bränner och jag är väldigt trött. Och NEJ, jag är INTE med barn, om nån tror det, även om det låter som det på symptomen. Var tänkt att Anna-Carin skulle komma över imorrnkväll å vi skulle pimpla lite vin å ha allmänt trevlig, me tjejsnack å så. Men, får se om jag orkar om jag mår såhär imorrn. Just nu känner jag bara för att krypa ner i sängen, dra för så det blir alldeles mörkt i rummet å dö.

Nåt trevligt hände iaf igår. Pratade me den bästa personen som finns på den här planeten. Ska nog åka på Onsdag iaf, efter att mitt paket kommit. Det som Magnus ska få, bla =O). På fredag eller lördag tänkte jag springa på stan å fixa det sista för Magnus presenter. Behöver bla presentpapper å slå in sakerna i. Sen får vi se hur det går å släpa me allt på bussen. Kommer se ut som jag ska flytta in hos honom *s*.

Här kommer lite mysig tisdagsmusik med Johan Waite - Missing You.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0