Mittiveckan igen

Alltså, va fan, va kom all denna jävla snö ifrån ... trodde det var april, vår, tussilago å kvittrande fåglar. Inte trodde jag väl att det var december å väntan på julen ... Jaja, jag e så glad å lycklig iaf, så det bekommer mig inte sååå mycket, även om jag föredrar värmen. Jag e sommarmänniska in i själen, så det så ... Så skönt å kunna slänga av sig vinterjackan, mössan å allt. Inte för att jag brukar ha mössa då. Jag e en sån som hellre fryser sönder öronen *s*.

För er som inte visste, så har jag hittat min soulmate ... Trodde inte det var möjligt, å såhär har jag inte känt på länge, faktiskt inte i nån tidigare relation. Mitt spraydatekonto e stängt, så sorry för alla killar som så desperat försökt me mig. Inte för att det funkade förut heller men ... *flinar*.

Hittade denna underbara tjej på youtube. Hon sjunger helt underbart ... lyssna vettja ... =O).

Till Magnus ... love you now and forever ... å du e bara min ...
Puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Jäpp, lösenordet kommer jag allt ihåg =)

Kramen!

2008-04-09 @ 20:02:17
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Gammelmatten

Ja jag kan bara hoppas att allt kommer att bli så bra som jag tror att det kommer att bli!
Många kramar till er båda två och du ser man ska aldrig ge upp, när man minst anar det så dyker det upp nåt man aldrig trott var möjligt...
Kramelikram (men glöm nu inte bort dina gamla vänner i ditt lyckorus.... *skratt*)

2008-04-10 @ 06:34:55
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0