SPA och Förvirrade Tankar

Igår var jag och Erika på Carolinas SPA. Vi fick nack-och ryggmassage samt facekur. Det var helt underbart skönt och jag hade nog kunnat tagit helkroppsmassage. Ikväll ska snälla och gulliga Erika bjuda mig på mat å sex-leksaks-party. Gogumman min, som jag älskar så. Inte för att jag menar att man kan köpa mig *s*. Men, jag bara älskar denna tjej mest i hela världen.

Någon har sagt att man inte blir lycklig av pengar. Jag vill påstå motsatsen, för man e fan i mig inte lycklig, när man lever i den situationen som jag gör. Att man är helt desperat och förtvivlad och måste börja sälja sina ägodelar för att ens kunna klara månaden och ändå knappt det. Att varje sekund gå omkring å grubbla på hur fan ska jag klara mig? Jag vägrar nedvärdera mig så att krypa till päronens fötter å tigga pengar. Det gör jag bara inte, för då får min störda morsa rätt igen och hon ska fan i mig inte få ha rätt över mig. Hon har redan förstört det mesta i min uppväxt å mitt liv så.

Egentligen borde jag inte gå och göra den där tatueringen på måndag, eftersom jag behöver spara pengar. Men, samtidigt känner jag att behöver komma bort, unna mig nåt å slippa sitta hemma hela dagarna, rulla tummarna å bara må skitdåligt. Tur att jag iaf kan hålla humöret uppe me å tänka på mina underbara älskling. Och att jag snart får träffa honom igen. Då blir livet lite ljusare och dagarna går lite fortare.

Puss puss på er alla älskade vänner å en megapuss till min underbara kille

L

image79

Kommentarer
Postat av: Erika

Sötis!
Det har var jättehärligt att gå på massage och facekurbehandlingen. Igår var det också roligt, även om vi var de yngsta deltagarna, hehe!
Hoppas att det går bra på utställningen. Trist att du var tvungen att kliva upp så tidigt bara för att kunna ta dig dit ut till domsjö.
Jag sitter och väntar på att Annika ska höra av sig så att jag får veta när de ska fara till hemling. Tänkte följa med dem dit. Då slipper jag laga middag själv idag.
Puss på dig gummsan!

2008-04-26 @ 10:47:56
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0