The Day Before


Igår var det utställning och lydnadstävlingen uppe vid Modohallen. Det gick strålande för alla och jag säger ett extra grattis till Linn, som gjorde sin debut i Lydnads 2:an. Även ett grattis till my dearest mother ;O) ... som fick sånt fiiint omdöme i kritiken om sin lilla Dröm. Och TACK för att du ställde upp å visade min lilla Fjant. Det gick ju kanon, å du fick öva på min snabba kordinationsförmåga mellan ringarna ;O).

image80image81


Idag har det varit relativt lugnt, som de flesta andra dagar i mitt liv numera. Blev inget apoteket, för när jag gick ner så öppnade dom inte förrän 12 å då ides jag inte gå ner igen. Så, ska dit imorrn innan jag ska till tatueraren för å gadda mig, first time ever. Spännande värre, men tror det svider mer i plånboken än på kroppen =P.

Jag saknar min älskling så mycket att det gör ont. Förstår inte varför jag tvivlar och tror att något är galet. Så känner jag iaf nu. Kan som inte låta bli och idag har jag inte ens skickat nåt sms till honom. Vill så gärna att det här ska hålla för alltid. Kan inte se mig utan honom efter snart 1 månad. Hur en människa kan beröra en så rakt in i själen. Men, nu ska jag lägga band på mig själv å invänta honom. Han får höra av sig nästa gång, ska försöka, låta bli, även om det är svårt att hålla sig.



You're there by my side In every way I know that you will not forsake me I give you my life I would not think twice Your love is all I need, believe me I'm wondering how  I ever get by  Without you in my life to guide me Wherever I go, one thing that's true Is everything I do I do it for you So whenever you get weary Just reach out for me I'll never let you down, my love I may not say it  Half as much as I should But when I say, I love you Darling, that means for good So open up you heart and let me in And I will love you, until forever Until death do us part We'll be together So, take my hand And hold on tight And we'll get there This I swear





Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att det gick bra på utställningen =)
Sen ska det bli spännande att se tatureringen när den är fixad och klar.

Kram till bästisen!

2008-04-27 @ 17:52:10
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Reservmamman

Men ta det bara lugnt du...
Det löser sej ska du se för du vet ju att jag brukar ju inte ha fel om människorna, förutom en enda gång och då blev det väldigt mycket fel.... *skratt*
Kramiz så ses vi i morgon

2008-04-27 @ 22:46:08
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0