Valborg och gamla minnen

Imorse hade jag tenta uppe på Komvux i Engelska A. När jag satt där, så gick jag äntligen veta vad jag skulle ha pluggat till, Culture English and American Society eller nåt liknande. Hade liiite svårt att skriva, då pensionärstanten som satt mitt emot mig, som skulle vara tentavakt, var oerhört pratglad. Väldigt trevlig tant förvisso, men svårt att göra bra ifrån sig på tentan.

Jag har baxat ner min älskade stationära dator, som har stått och samlat damm uppe på hyllan i min "walk-in-closet". Plockade ut vad jag tror e mitt grafikkort, samt en brännare, som jag inte e säker på om det e cd eller dvd? Hmm, hursomhelst, Magnus morsa ska få det, när jag kommer upp, för hennes dator verkade sen igårnatt ha havererat. Efter det rotade jag igenom en kartong som stått i min "walk-in-closet". Hittade gamla fotografier, som är tagna för va 5 år sen. Då var man ung och dum, eller tja, iaf ung ... ;O).

För övrigt har jag varit på stan en sväng, och inhandlat den sista presenten till Magnus, samt presentpapper, som jag höll på att glömma. Var in på Gallerix och surrade massa me tjejen som jobbar där. Hon tyckte min tatuering var ascool *ler*. Så, vi stod säkert å pratade i en 15 minuter *s*.

Nu ska jag slappa i soffan framför tv:n. Ska väl kila ut me Fellini runt 20 och hoppas att vi slipper fyrverkerier då. Stackars plutten, som e jätterädd å värre blev det när päronen klemade på me honom under Nyår *morr*.

Puss å kram

Linda

image83
Jag med en stooor glass innehållandes olika spritsorter däribland Blå Curacao. Bulgarienresa

image84
Sista dagen i Bulgarien. Världens godaste champagne i handen "Christa"

image85
Mina fd huskatter Diesel längst ner och Diablo längst upp

Kommentarer
Postat av: Erika

Ojojoj, en sådan glass skulle jag vilja mumsa på!

Om pensionärstandten hette Astrid så är det en som jobbar i mitt arbetslag. Hon brukar sitta vakt ibland. Ganska tokig tant, hehe.

Hoppas att det blir lugnt runt där du bor så att inte Fellinisen blir så rädd.

Massa kramisar!

2008-04-30 @ 18:38:19
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0