Vårkänslor

Imorse när jag vaknade, var det ett underbart väder ute. Solen sken på en klarblå himmel, fåglarna kvittrade och jag gick och drömde mig bort i min älskling. Mer vår än såhär kan det knappast bli, så jag är så lycklig som man kan bli just nu. Nu är det bara 1½ dag kvar innan Magnus kommer hit och jag har längtat så och tror att det kommer att bli svårt å somna imorrnnatt. Lite som när man var liten å väntade på att födelsedagen skulle infinna sig. Varje gång jag tittar på honom, så slår hjärtat dubbla slag och det pirrar i magen. Det är en märklig men helt fantastisk känsla, som jag inte upplevt på väldigt lång tid. Jag tror att det här kallas för kärlek *ler*. Jag kan inte sluta att häpnas över hans skönhet å hur man kan bli mer perfekt än honom. Inte heller kan jag förstå att han faktiskt är min, att han vill ha en enkel liten varelse som mig. Hur lyckligt lottad kan man bli? Fråga mig, jag vet *ler*.

Har passat på att vara ute extra mycket idag, när det varit sådant toppenväder. Tränade med Fellini och vi körde ett par läggande, som satt klockrent utan att varken behöva göra dubbla tecken eller någon halvhalt. Linföringen gick sämre, då jag tyckte Fellini hade dålig fokus idag. Däremot provade vi för första gången på Hopp över hinder, ett provisoriskt sådant i form av en sådan stenvägklump, va de nu heter. Hoppet var perfa =O).

Nu ska jag slappa lite å se på tv, efter att ha plågat mig igenom närmare 89 sidor i en mycket märklig bok, som heter "Ragtime". Måste läsa denna och recensera, genom min Engelskakurs *suckar*. Snart kommer nog Magnus Online med ... hihi ... Puss på er // L

image77

Kommentarer
Postat av: Gammelmatten

Love is in the air.... Härligt att vara kär på våren... Det vill jag också vara men i vem? *skratt* Ingen av dina avdankade i alla fall känns det som.... Det gav sej själv det vi talade om eftersom att ingen hörde av sej... *tummen upp*
Vad skoj att hoppet gick så bra och att läggandet sitter som en smäck... Då är det bara att börja lägga in störningar också.
Lätt som en plätt....
Krya på dej nu så att du inte börjar att snörvla nere på busstationen..... Hur ska det se ut? Nicht gut skulle jag vilja påstå....
Kramelikram på er båda två och snart tre
Jag tycker att det är skitskoj att du har hittat ett guldkorn bland alla stolpskotten du hade ett tag... :=)

2008-04-16 @ 22:09:37
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0