Lördag

Känner mig riktigt off idag ... blev festa så det stod härliga till igår. Rickard kom vid 13:15, så vi började väl i princip dricka då vi kom hem till mig. Maria, Sara å Micke kom senare, likaså Roger, fast han kunde jag ha varit utan *s*. Det har hursomhelst varit en helt kanonfredag och jag va nog kanonfull också men inte som Sara =P.

Tomas va tydligen på Olles också igår, han hade sett nån av mina kompisar, måste ju ha vart Maria då, men inte mig. Han ringde ex antal gånger i natt på min mobil å även sms:at. Såg det först imorse då jag vaknade ... Sms:ade honom å skrev att jag var där med en dejt. Menar, förstår inte riktigt hans beteende, först träffas vi, strular å sen vill han inget mer än strul. Han vet att jag velat nåt mer förut, så då passar han på å utnyttjar det genom å tro att så fort han e kåt så vill jag ha sex med honom.

Jaja, verkar ju bli fest ikväll igen, fast hör å häpnad inte hos mig utan hos Tony. Så, blir en snabbrunda med Fille sen traska hela vägen upp till terassen. Jag e ju som sagt fortfarande seg, å kommer ta det relativt lugnt ikväll. Såg också att jag endast har 800:- kvar på mitt konto. Hur förklarar man sånt för mamsen då man precis fått 2000:- av päronen å mormor.

Här följer några bilder från gårdagens event här hos mig

Tack å Hej
På återseende
Linda





Kommentarer
Postat av: Erika

Så snygg du är i rött! =)

2008-08-09 @ 18:35:57
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0