Ny vecka snart

Jag som lovat mig själv en vit vecka, å detta sprack totalt igår, då jag bestämde med Maria att trots allt dra en förfest å sen Statt. Blev jag, Maria, Tony, Frank och Mats. Jag å Maria röjjde som vanligt på Statt ... vi har alltid så jäkla skoj när vi e ute ... =P.

Känner mig lite småhängig idag .... tror det beror på pluggandet ... men har ändå preparerat mig med Echina utifall ... brukar alltid funka på mig =O). Imorrn får jag gå till gymet igen ... längtar ... =P.

Avslutar kvällen med lite skön trance ... för mig själv då ... eftersom ingen i min vänskapskrets diggar min musiksmak ... =P.

Kommentarer
Postat av: Erika

Mat-gris?! Vad menar du med det? Nu blev jag lessen i ögat och vågar inte äta någonting i närheten av dig med =p

2008-08-05 @ 21:56:22
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0