Fyra dagar till flytt

image56 

När jag var liten fanns det en tecknad film, tror det e Disney. Filmen heter Micke och Molle och nu finns det även en uppföljare, Micke och Molle 2. Jag vet, kanske lite töntigt, men jag älskade den filmen och gör det än idag. Ville bara säga det *ler*.


Vidare, har sedan helgen gjort två konstateranden, att Melodifestivalen har totalt spårat ut, och referrerar således till "Kebabpizza". Det andra konstaterande e att vissa gjort en Monica Lewinsky för att få jobb på Phonehouse huvudkontor i Sthlm. Trevligt värre, eller hur? Vad hände med egenskaper som kompetens, samarbetsförmåga, stresstålig etc etc, för att nämna nåra. Nej, nu ser det ut som att det e bättre att ha gjort en statistroll i "Deep Throat", "Dubbelmacka", "Fäbojäntan" eller liknande, eller åtminstone vara bra på å suga k*k. Ursäkta mitt språk, men blir så upprörd och förbannad. Detta talade nämligen en kompis och även fd arbetskollega om för mig, under ett längre telefonsamtal igår. Å dessutom har denna Lewinsky-kopian "jobbat" upp sig till Teamleader. Man undrar ju va hon gjorde för den positionen. Kanske tog med sig en väninnan å lät chefen va me på en trippel. Lämnar nu detta ämnet därhän för vidare defilbrering och ventilering. Någon som har åsikter?


Nu till något roligare och mindre porrigt, som kanske inte väcker lika stora känslor eller heta debatter ... får jag hoppas. Flyttar nämligen till min efterlängtade 2:a i Övik, och detta sker nu på fredag. Inte en dag för tidigt, vill jag lova. Hämtar min underbart fina 2.5-sits soffa och soffbord hos Mio på torsdag. Vilket får mig att tänka på examinationen som äger rum samma dag mellan 8-12, så alla vänliga själar får gärna hålla tummarna för mig.


Tills dess

Puss

P.S. Antar att jag gjort nåt olagligt nu, som tagit en copyrightskyddad bild D.S


Kommentarer
Postat av: Erika

Man kanske ska ta och spela in en liten nakenfilm och ta med den till chefen vid nästa utvecklingssamlag *host* samtal menade jag ju, hahaha, så tokigt det kan bli!

Kebabpizza Slivovitza umpaumpaumpa -sjunger.
Den låten är ett måste på din inflyttnigsfest. Jag ska lägga in den i mp3n tillsamman med the Nicoles falsksång i razborka eller vad den nu hette =D

2008-02-18 @ 16:40:18
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Erika

Kolla in den här tjejens råd till de som har hanhundar:
http://xbecka.blogg.se/1203352500_du_med_hanhund.html#comment
Dags att ragga tikar till fellinisen snart då om det där stämmer, haha.

2008-02-18 @ 18:34:30
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0