Happy, Happy Valentines Day

Nog e det väl förbannat skit att det ska va sånt här väder. Det blåser så mycket att håret står åt alla håll, säkerligen andra kroppsdelar me. Jag undrar, va fan ska man ha öron för en sån här gång? Jag kände dom knappt, å det liksom pep i dom när jag kom in i värmen.Har fått hela tre söta Alla Hjärtans hälsningar idag. Från de tre personer som jag tycker mest om också dessutom. Behöver inte nämna namn, då ni vet vilka ni e. Så tacksam för att ni finns i mitt liv. Love you sweethearts ;O).

Ikväll spelar Modo mot Djurgården. Förra säsongen satt jag bänkad på Hovet och såg bortamatch, som Modo givetvis kammade hem feeett enkelt. Det va en upplevelse vill jag påstå. De ligger för övrigt tvåa i serien nu, under regerande HV. Finns risk att dom tar hem skiten i år. Men, visst vore det väl en bedrift om Modo tog ett SM-guld andra året i rad. Då ska jag fan i mig springa naken nedför Centralesplanaden.Va sägs om det? ;O). Nån som vill joina mig? *s*.



Eftermiddagens text:

Leona Lewis - A moment like this
What if I told you it was all meant to be. Would you believe me, would you agree? It's almost that feeling that we met before. So tell me that you don't think I'm crazy, when I tell you love has come here and now.A moment like this. Some people wait a lifetime. For a moment like this. Some people search forever. For that one special kiss.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej jag tänker inte joina dig utan stå och titta på och klappa i händerna medans du springer. Och så ska jag ha kameran med mig så att jag kan ta kort och lägga upp i min blogg, hohoho!
Hoppas verkligen att Modo tar guld igen ;o)

2008-02-14 @ 20:33:06
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0