Lördag och CSI Miami

Musarmen sitter fortfarande i sig. Gör lika förjävla ont. Mamma fick smörja in muskelpartierna med Voltaren och då kändes det bättre, åtminstone i en sisådär 10 minuter. Ska be henne smörja in innan jag lägger mig också.Idag hade jag så ont att det kändes ut i armen å fingrarna.

Jag tränade precision me Fellini idag. Vill få till raka sättningar, både vid stillastående förflyttning, åt sidorna och vid framåtgåendet. Apporteringsmomentet sitter väldigt fint. Han greppar inte förrän jag säger apport, när jag håller fram träapporten och släpper inte förrän jag tar den. Känns att grundträningen sitter nånstans i ryggmärgen trots uppehållet på över 2 månader.

Klarade grammatikens tredje inlämningsuppgiften i Engelska A. Känns kanon, men lite nervöst inför examinationen som äger rum den 21a februari mellan 8-12. Tror jag ska försöka flytta till Övik efter det, då jag behöver ordna någon som ska sitta vakt under tentan. Detta då, tentamen är skriftlig och inte över WebCT.

Bestämt mig för att vara snäll med Erika. Blir hederliga, vanliga semlor, eventuellt nåt annat gott fika. Har inte bestämt mig. Men har övergett tanken om Jäger och även det värsta arsenit ... hihi. Så gör man väl inte med sin bästaste vän ... inte? Men, kan inte lova att jag inte kommer spetsa hennes groggar på inflyttningsfesten *flinar*. Eller, förresten, kanske inte, vill ju ha me henne ut sen.

Dags för sängen nu. Sett på första avsnittet för säsongen av CSI Miami. Horatio e alltid lika cool å serien i sig underhållande nog, för att inse att de borde visat dubbla avsnitt av CSI istället för att svärta ner tv:n med Suzanne Tapper å de andra mupparna i Melodifestivalen. Undras varför jag inte ens visste att det va Melodifestivalen *ironi*. Inget ont om denna glamorösa "gala" och visst, det finns talanger å de som sjunger bra. Men, hallå? E det bara jag som tycker att det blivit lite väl överskattat och för mycket hysteri? Bestämmer för att välja min mycket celebra bok om CSS-programmering istället ;O).


Puss å Hej


P.S. "R", e styrketävlingen inledd? Du vinner säkert, men jag har andra knep ;O). Störst e inte alltid först. D.S




Kvällens text:
Kiss Kiss - Holly Valance
When you look at me tell me what do you see. This is what you get it's the way I am. When I look at you I wannabe I wannabe somewhere close to heaven with Neanderthal man. Don't go, I know you want to touch me here there and everywhere. Sparks fly when we are together. You can't deny the facts of life.You could be mine, baby what's your starsign? Won't you take a step into the lion's den? I can hear my conscience calling me, calling me. Say I'm gonna be a bad girl. again. Why don't you come on over. We can't leave this all undone. Got the devil on my shoulder. There's no place for you to run. You don't have to act like a star. Tryin' moves in the back of your car. Don't you know that we can go far. Because tonight you gonna get my... Don't play the games that you play. Cause You know that I won't run away. Why ain't you asking me to stay. Because tonight I'm gonna give you my...

Kommentarer
Postat av: Erika

Mäh, jag som såg fram emot de spetsade semlorna. Men du kan ju bjuda mig på en drink istället. En av dina berömda P2or kanske ;o)

Kramar!

2008-02-11 @ 16:22:20
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0