Packat och klart

Nu har pappa och jag hämtat soffa, soffbord och tvmöbel hos Mio i Långsele. Eller rättare sagt, gjorde vi detta vid tvåtiden. Stackars pappa fick slita som ett djur för att lyckas vända den stora Lions-vagnen själv och sedan när han äntligen va klar ... så käkade vi middag. Sedan tog det oss ungefär 50 minuter att packa in ALLT från lillstugan in i vagnen. Det e väl ändå rätt duktigt gjort va? Men har ju sagt att jag e stor å stark, eller mja, stark iaf, eller mja, lite stark ... *fniss*.

Nu ska jag fixa det sista, betala lite räkningar och sånt. Sen bara ta det lugnt och se fram emot morgondagen. Detta blir för övrigt mitt sista blogginlägg på ett tag, eftersom jag nu kommer va utan uppkoppling tills jag får det installerat från BBB. Men, jag har ju utomordentlig personlig support där så ... ;O).

Puss å kram alla

Övik here I come

Kommentarer
Postat av: Erika

Blippblippeblippsippnipslip *fjortisfnizz*

2008-03-02 @ 15:35:03
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0