Semmeldag

Idag hade jag en telefon intervju med en tjej, som heter Anna Alsbäck och som jobbar som rektryterare för Proffice i Umeå. Samtalet flöt på över förväntan och vi får väl hoppas att det dyker upp något uppdrag inom kort i Övik.


Jag har gjort semlor idag också, som blev jättegoda, men vad kan man förvänta sig av mig ... ;O). Har även börjat träna lite smått me Fellini igen. Vi körde lite försiktigt med några läggande, ställande samt platsliggning. Sist gjorde vi även ett par inkallningar och allt satt nästan klockrent. Sen när vi skulle avrunda så stack visserligen Fellini å drog en rajd över grannens tomt *morr*. Jag sprang som en annan elefant ut i djupsnön och efter honom. Va riktigt arg, å tog honom i nackskinnet å skällde. Tror han skämdes lite iaf, hoppas jag. Sen åkte kopplet på åsse in igen.


Nu ska jag läsa lite i boken "Gravidchock - Reporter erkänner" och sen sussa i varma sängen. Inte länge kvar tills flytt nu.


Kram kram

Kvällens låt:


Runaway - Groove Coverage
"No I am not your f*cking second choice. No I am not turning down my voice. Until you understand, there's nothing to command. Until you realize that we can touch the skies."


Kommentarer
Postat av: Erika

Jasså!! Du fixar semlor och jag får ingen. Sjyssta puckar alltså. *surar*

2008-02-06 @ 16:47:37
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0