Tears

Idag har jag varit allmänt deppig igen. Känner mig lagomt förvirrad och fundersam och e less på att vara för mig själv. Trodde det skulle vara roligt, men inser att jag behöver någon vid min sida för att må bra. Räknar, ungefär tre månader har passerat i mitt ensamma liv och det känns som en evighet. Det kanske blir bättre när jag får komma till min egen lägenhet och börja leva mitt eget och framförallt privata liv igen. Alla andra har någon att dela sina liv med, någon att krypa upp i famnen hos, någon att känna sig älskad av. Jag vill också hitta denna någon.

Kvällens text, skulle kunna vara jag själv som skrivit, men så är dock inte fallet. Men, det passar förträffligt in på hur jag känner som.

Puss å kram älskade vänner

L

Kvällens text (ref.to myself)


Some meet in the strangest places. Some meet in the place that they are working. Some meet in their own back yard. Some say it was love at first sight. Some say that they never could've imagine. They say that they've found the right one.Some meet in the supermarket. Some meet on the summer vacation. Some meet at the localbar. Some say it was meant to be them. Some say that they waited for a long time. They say that they've found the right one. Some meet 'cause they like eachother. Some meet for a little bit of lovin'. Some meet in their fathers car. Some say they are getting married. Some believe in trust and understanding. They say that they've found the right one. Where are you, when I'm calling your name? Where are you, when I'm here all alone? Where are you, when I reach out my hand? Honey, where are you when I need you most? Babe where are you?


Kommentarer
Postat av: Erika

Inte vara deppig. *krama*
och jag tror som du skriver att det kommer att kännas bättre när du får flytta in i din egen lägenhet. Inte lätt att sitta isolerad i den där "byn", ;o)

2008-02-07 @ 16:02:14
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0