Thank God It's Friday

Kvinnan som har min lägenhet ringde i eftermiddag. Hon var lite grinig över att jag tidigare kommit med påståendet att hon sagt 18:e februari som datum, då hon skulle flytta ner. Detta var missförstånd från min sida, ansåg hon. Whatever, inget besked fortfarande när jag får flytta, mer än att hon gav ett flyktigt eventuellt den veckan iaf, v8.


Fellini har blivit rejält tuktad idag, eftersom han har börjat stödda upp sig mot mig ganska mycket. Han gillar inte att jag tar honom i nackskinnet osv, så då försöker han småhugga i luften efter mina händer. Blir rejäl uppfostran och lydnadsträning när jag kommer till Övik. Pappa vill säkert bara väl, men han förstör Fellini totalt. Allt det jag byggt upp under nästan ett års tid, raserar pappa på endast några veckor. Sad but true.


Min bästaste älsklings-Erika har ju då blivit lovad fika hos mig och som förste person att inviga min lägenhet med ett välkomnande besök. Därefter e inte sagt va hon får för fika. Råkade nämna nåt om mina semlor, så får ta mig en rejäl funderare. Kanske smyger ner lite Jäger eller annat alkoholhaltigt ... men bara i hennes bulle. Hehe *flinar elakt*. Hoppas inte Elle-Belle-Plutt läser detta nu =P.


Nu ska jag ta godispåsen i högsta hugg å bege mig neråt för å se vem som åker ur Let's Dance.

Mega Puss på de jag älskar ... no names needed.


L - ovely
I - nnocent
N - asty (hehe ... no telling)
D - elicious
A - ngel (that's me)


Kvällens låt:
Quién me iba a decir - David Bisbal




Kvällens Text:
Now - Def Leppard
I wanna know you better, let's spend some time together.
I wanna be what's on your mind.
Look in my eyes they're calling, I need your love to fall in.
If you could just give me a sign.
I'm tired of make believing, I'm lost, I'm barely breathing.
I'm on a ceiling, help me down.
So stop my heart from aching, I'll be the risk you're taking.
And I won't rest until you're mine.
I wanna show you baby, I wanna show you now.
I wanna tell you, this feeling I feel now, right nowI.
If the fire inside you feels like I feel now, right now.
If it's love you're craving, it's a love worth saving.



Kvällens utmaning:

Erika - Carina - Johanna - Lina - Jennie


* 5 sexigaste kändisarna
- Bruce Willis
- David Bisbal
- Kiefer Sutherland
- Wentworth Miller
- Jude Law


* 3 bästa tv-serierna
- 24
- CSI Miami, LA, New York (Räknar dessa under samma)
- Criminal Minds


* 3 favorit drycker
- Vatten
- Te
- Trocadero


Kommentarer
Postat av: Erika

Jamen en alkoholhaltig semla kanske vore ännu mumsigare än en vanlig.Blanda i lite starkt
i mandelmassan åt mig ;o)
Kramen!

2008-02-09 @ 15:28:00
Postat av: Jennie

5 sexigaste kändisarna:
Chris Cornell (Audioslave)
Dave Gahan (Depeche Mode)
Lenny Kravitz
Jude Law
Keira Knightley

3 bästa tv-serierna:
House
Criminal Minds
Nip/Tuck

3 favoritdrycker:
kaffe
grapefruktjuice
vodka och tranbär

Kram kram

/Jen

2008-02-09 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0