Jippie ... 1 månad till flytt

image54Världens bästa Fredag, heter det visst. Ett påstående, som jag verkligen kan kännas mig vid denna kyliga, men fina vinterdag i slutet på Januari. Löningsdag dessutom och eftersom bonusen från jobbet kommer i efterskott, så hade jag lite extra cash att se fram emot idag den 25:e. Glatt överraskad över den större summa pengar som faktiskt hade registrerats på mitt annars så tomma konto. Nu har jag absolut råd att köpa att det jag hade tänkt till min blivande lägenhet. Lägenheten som jag förövrigt idag fått besked om att kunna flytta in nån dag efter 18:e Januari, då Monicas (tidigare hyresgäst) hyrda flyttfirma kör ner lasset till Falun. Nu fattas bara ett jobb, så e min lycka komplett.


Kvällens låttext e helt klart givet, tillägnad det värdefullaste i mitt liv. Erika, min älskade vän i nöd å lust.

For all those times you stood by me.
For all the truth that you made me see.
For all the joy you brought into my life.
For all the wrong that you made right.
For every dream you made come true.
For all the love I found in you.
I'll be forever thankful.
You're the one who held me up. Never let me fall off.
You're the one who saw me through, through it all.
You were my strenght when I was weak.
You were my voice when I couldn't speak.
You were my eyes when I couldn't see.
You saw the best there was in me.
Lifted me up when I couldn't reach.
You gave me faith 'cause you believed.
I'm everything I am, because you loved me.

P.S. Jennie, tack för omtanken ... å kramar tebaks. Skönt å veta att man inte e ensam om händelsen. Angående Fellini å Keyla ... mja, man börjar ju undra. Va ne inte under ett tillfälle som Fellini hade huve under Keyla nånstans där nertill ;O) ... *asg*. D.S


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är absolut världens bästa!
Längtar tills du får flytta in i nya lägenheten och behöver du hjälp är det bara att säga till. Jag har en stark sambo som kan bära grejjor...hehe.

Megakramar!

2008-01-26 @ 18:21:27
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Jennie

Kul att du får flytta snart! Och det där med jobb, det fixar du! Jo, kanske ska vi hoppas på en jungfrufödsel av små tollar/grandisar! De kan ju ha kommit till på något (o)märkligt sätt *ler* Nej, tyvärr är vi inte ensamma. Ibland önskar jag dock att det var så. Det är hemskt hur många det är som drabbas av liknande saker. Hoppas iaf att smärtan har gett med sig lite och att du kunde unna dig lite nöje i fredags när du fick in extra cash och allt! Kram kram

2008-01-28 @ 16:11:57
Postat av: Annica å Figge

Hallå Linda!!!

Var bara in å skulle kolla hur det stod till. De hörs lite deppigt. Grattis till lägenheten. Hoppas du får flytta in snabbt. Då träffas vi nog oftare. Skulle vara kul å se Fellini. Fast från Åsele är det faktiskt närmare till Sollefteå *skratt*, men men har ju aldrig nå ärenden åt de hållet.

Ha de bra å sköt om dig.

Kramar från oss

2008-01-29 @ 01:41:55
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0