Jippie ... lägenhet i sikte

image53
Ni tittar just nu på mitt (förhoppningsvis) blivande hem. Trodde aldrig att jag skulle hamna först i kön av totalt 68 anmälda på denna lägenhet, som jag bara kunnat drömma om (och även gjort) att få. Efter lite övertalande å diskuterande, verkar det som att päronen går me på borgen, eftersom klantövikshem tydligen bestämt (trots att det INTE står på hemsidan) att man måste ha borgen om man endast studerar. Hursom, imorrn ska jag och pappa beskåda mästerverket, och bilder skall tas. Eventuellt läggs någon ut i bloggen, för beskådning ... ;O).

Annars lugnt. Börjat stenhårt me mina morronrundor igen och absolut inge mer kakor och sånt tjaffs. Fick grym ångest igår, då jag stod i duschen å såg mig själv i spegeln ... pluffs pluffs ... *suckar å grinar elakt*.

Ska fortsätta här nu .... e i ett smärre glädjerus just nu. Det enda som fattas för att gö min lycka komplett nu e ett jobb ... eftersom pissföretaget jag sökt hos inte kunde ge mig nåra besked fortfarande och Phonehouse helt plöstligt inte behövde fler anställda *suckar*.

Dags för morronpromenaden ...

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att lägenheten var fin =)
Och känn dig utmanad!

2008-01-10 @ 19:47:15
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0