Lägenhetssökande fortsätter

Jaha ... det har nu gått 11 dagar, sen jag kom till Sollefteå. Börjar kännas på å bo hos päronen. Inte för att vi otroligtvis har bråkat nåt jag å mamsen, men man har som inge privatliv eller så. Sen saknar jag ju vissar ullegulliga sötisar i Övik .... Erika ... sorry ... jag verkar nog inte komma å våldgästa dig iaf ... om jag får lägenhet nu .... ;O) .... Ska eventuellt åka till Övik å kolla på en studentlägenhet me omgående inflyttning. Väntar svar från tjejen igen angående lite bilder. Pratat me Övikshem, så det e grönt från deras sida iaf.

Har attans ont i magen idag. Tror det e min lever som spökar igen ... =O(. Bleve lite dålig kost för min mage me, som e van att leva på grönsaker, frukt, vatten å sånt rappel. Mamsen har en egenskap å vilja hä i lite extra smör, mjölk osv, för hon tror att jag komma tyna bort ... =P.

Till sist:

Never taking you for granted. You give me everything I wanted. I'm so afraid that I might lose you but time will let us see. If everything is real I'm feeling, maybe weve been only dreaming. And if its gonna die to save it, but baby I believe. So how does it feel, when I hold you in my arms and your lying next to me.Never wanted you to leave until I tell you how it feels to be cradled like my dreams and to know that you love me. No more waste in time in asking other people, how does it feel.

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, herregudis. Nu känner jag mig verkligen sviken.
Du får allt komma och bo hos mig ändå. Nu är jag faktiskt inställd på det. Hade sett fram emot att ha middagen klar när jag kom hem från jobbet, städat och diskat och tvättat och allt sådant som du skulle ta hand om.
Det är nästan så att man sitter och blir lite sur här nu =p

2008-01-02 @ 19:51:59
URL: http://morgondimma.blogg.se
Postat av: Jennie

Usch vad konstigt det kändes att gå till dagis utan att träffa dig och Fellini på vägen... Vi saknar er här men är glada över att ni verkar ha det bra där uppe... Hur är det med lilla buspojken? Klarar han av att vara stil och inte träna något eller håller han på att gå dig på nerverna? *ler* Så fort Keyla ser en tollare nu för tiden så tror hon att det är Fellini och ska fram och hälsa *sött*
KRAM
/Jennnie och Keyla

2008-01-03 @ 05:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0