Yiihuuu

image52
Jag har äntligen fått lägenhet nu. Visserligen bara en studentägenhet, men jag e mer än nöjjd tillsvidare. Det mesta e acceptabelt nu, i jämförelse me att måste bo kvar hemma hos päronen länge till. Börjar bli en aningens påfrestande me mammas tjat: "Ska jag måsta slänga alla julkakor, för att du komme på nån fixide å banta"  eller "Finns det NÅT du egentligen äter numera". Hursom, väntar jag på att bostadsftg ska skicka kontrakten, så jag kan skriva under, skicka tebaks å sen få lägenheten besiktad, så jag kan flytta in.

Kikat lite snabbt på en av mina favoritsidor ... man blir sugen på å shoppa massa här .... http://www.barbarella.se/

Åsse morronens texter:

When I'm lost in the rain, in your eyes I know I'll find the light to light my way. When I'm scared, losing ground, when my world is going crazy you can turn it all around. And when I'm down you're there pushing me to the top. You're always there giving me all you've got. For a shield from the storm, for a friend, for a love to keep me safe and warm, I turn to you. For the strenght to be strong, for the will to carry on. For everything you do, for everything that's true, I turn to you



Om du tror på det första ögonblicket. Om du vågar lita på det. Då finns det ingen anledning att gå ensam härifrån. Tänk på det som hänt mellan oss ikväll. Om du vågar litar på vad du känner. Om du säkert vet att det e så. Då får du inte tveka, du kan bara inte gå, efter vad som hänt mellan oss ikväll . . . Jag vill att vi ska älska i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0