Förvirrad

Det är just sånt här som gör att jag inte inolverar mig i killar som jag inte är säker på vad de känner för mig. För när jag tar steget så har jag så lätt att falla dit. Men jag vet fortfarande inte vad, om eller hur han känner för mig. Nu känns det bara jättemärkligt och jag försöker hindra känslorna som bubblar inom mig, men det går inte att stoppa. Från första stunden som jag träffade honom hade han fångat mitt intresse. Jag vill bara inte bli sårad igen, men min stolthet hindrar mig från att ta reda på vad han känner. Jag vill veta vad han känner först innan han får veta vad jag känner för honom. Men hur är det möjligt? Nu kan jag inte sluta tänka på honom och jag får ett sådant härligt pirr i magen när jag tänker på honom. Men, varför skulle han vara intresserad av mig för något annat än lite roligt för stunden? Ändå, så har jag hela tiden tyckt att han varit så enormt trevlig, glad och äkta på något sätt. Det skulle bara vara så skönt om jag för en gångs skull kunde få det jag vill ha.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0