Grymt Trött

Fortfarande inte ett livstecken från Tomas och jag har hållit mig i skinnet från å sms:a honom. Förstår inte hela grejjen bara, om det nu e så att han inte e intresserad av mig ... e killar så att de hellre dizzar en, istället för att vara man nog att skicka ett ynka sms att de inte e intresserad av en? Jag hoppas att han e på Olles imorrn, så att jag kan få någon form av klartecken i det hela. Han verkar ju inte som den typen som skulle bete sig så ... som jag minns att Magnus gjorde mot mig. Samtidigt vill jag inte vara en efterhängsen typ heller ... lite så som jag varit mot Rickard kanske? Känns det som iaf, men han svarar iaf på mina sms *ler*. Men där kan jag gå å bli galen också, för att jag försöker att inte vara för på, men jag kan ju krypa efter väggarna av otålighet, för att jag aldrig får träffa karln. Sen dök Tomas upp från ingenstans ... och även fast jag vet var jag har mig själv i förhållande till Rickard, så kan det stundvis kännas enklare å välja en kortare väg, dvs någon som finns i samma stad. Men, summan av kardemumman e att ingen av dom har ju egentligen sagt rakt ut vad de vill när det kommer till mig. Så, jag står ju likt förbannat här ensam och förvirrad.


Såhär ser man ut nu ... lite bredare än när jag började, å jag e helnöjjd med axelpartiet ;O).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0