Hej å Hå

Blev ju tyvärr ingen uppdatering igår, vilket jag ber så hemskt mycket om ursäkt för. Jag och Erika var på bio och såg Narnia. Jag älskade filmen, men så är jag ju också uppväxt med serien sedan barnsben och Aslan är min stora idol *s*. Helt underbar är han ... Satt och väntade och väntade att han skulle dyka upp å trodde ett tag att det inte skulle ske, men så dök han upp.

Glömde väga mig igår och även imorse ... men här kommer dagens titt iaf:

Vikt: 55.7 (Kom ihåg att detta inte är morronvägning plus att jag har kläder på och precis kommit från gymet, så ska bli spännande och se imorrnbitt om jag faktiskt gått ner lite)

Bröstpress: 3*10 (9kg)
Tric.press: 3*10 (9kg)
Framåtlutad hantelrodd: 3*10 (15kg - Har ökat på sedan i fredags, enligt vad jag planerat med 2.5kg)
Pushdown: 3*10 (10kg)
Sittande rodd: 3*10 (30kg)
Magmaskin: 3*50 (20kg)
Cable cross: 3*10 (6kg - E hur svag som helst på denna, så måste träna upp mig. Får rätt bra kontakt men inte hundra)
Ländryggsmaskin: 3*10 (30kg)

Nu blir det kyckling med past här ... micron piper för fullt. Tog fram en matlåda ur frysen å micrade på. Så smidigt med lådor, för då blir det inte att man frestas lika mycket att äta onyttigt eller snabbmat =O).

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack så mycket pluppis =)

Ska bli kul att komma sig ut lite imorgon, det verkar ju inte som om det blir mycket till badväder tyvärr, med dessa regnmoln.

Ses imorgon!

2008-07-16 @ 00:05:59
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0