Jobb

Det har ju hänt en del sen jag skrev sist. Vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen och egentligen har jag ingen acceptabel ursäkt för det hela heller. Säger bara som det är, jag har inte orkat. I onsdags var jag på bio med gulliga Erika, å hon bjöd mig. Vi hade en liten privat VIP-visning, kan man säga, eftersom hon och jag var de enda i hela salongen. Men roligt hade vi iaf, å proppade oss fulla med pop-corn och fanta. Tack så mycket gullet för biodejten, jag hade en toppenkväll med dig, som alltid. Saknar dig nu lite när du e på vift i Örebro.

Igår fyllde jag år, jaja, inget å göra nåt större väsen över, då jag ju inte e så himlans för sånt, men det vet nog en del iaf. Hursom, mina päron kom hit i sällskap med Anita och Nils-Åke (min faster å farbror). Fick pengar av dom och ett rätt skojigt kort, som mamma hade hittat =O). Sen när vi hade fikat klart så ringde mobilen, det var Fredrik som ringde, å sa att han, Stefanie och Emilia-Sophie skulle åka å bada, för det var så fint väder i Sthlm. Döm om min förvåning, och glatt överraskad, när det ringer på dörren å där står dom =O). Hur kul som helst. De hade åkt bil från Sthlm upp till Sollefteå över natten, å komme fram 04:00 ca. Mamma visste såklart om överraskningsgrejjen =O).

Blir tidig kväll för mig, då jag ska upp och jobba imorrn. Jo, ni läste rätt, jag har fått ett extra studentjobb, genom Manpower. Så jag är uthyrd till AmEx några dagar varje månad. Men jag ska prata med avgående chefen imorrn om de andra tjänsterna han pratade om då jag och kontaktpersonen på Manpower var där i Tisdags. Hoppas så på ett heltidsjobb, så nu får ni hålla tummarna för mig.

Puss å Kram alla sötisar

Linda

Jag och Erika på "Sex And The City"



Jag och AC igår på Statt

Kommentarer
Postat av: Erika

Ihhhhh!

Vem är det där trollet som sitter brevid dig i biosalongen. Det är inte jag! Vem är det??

=p

2008-07-08 @ 14:19:45
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0