Lugn Fredagkväll

Haft en jobbig dag. Började med att jag betalade räkningar samt hyran. Hade därefter ca 1300:- kvar å då har jag räknat av de 375:- som kommer dras på måndag för gymet också, plus de 200:- jag e skyldig Carro. Tänkte, ok, fine, får väl försöka klara mig på nåt jävla vänster till september. Detta, tills jag kommer till Apoteket och skall beställa min levermedicin, då tanten i kassan säger att jag ska betala över 1600:- för den. Öhm, ok, högkostnad kanske? Men då min ordinarie läkare sa förra gången att jag inte skulle behöva betala alls, blev jag ju rätt paff. Förtvivlad som jag var, men gråten i halsen ringde jag morsan å förklarade läget. Så, pappa ska sätta in pengar på måndag. Jag skäms över å behöva leva på någon annans pengar, men va fan gör man när man sköter ekonomin, e fattig student, å likt förbannat får oväntade utgifter. Jag lever inte längre på existensminimum, jag lever på minusnivå.

Nu ska jag bälja i mig mer vatten, glo på tv. Hej svejs.


Grymt imponerande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0