Ny vecka

Det underbara vädret fortsätter, trots att det e stekhett så njuter jag iaf. Sommaren e ju bästa årstiden helt klart, men nog känner jag att det skulle vart hur skönt som helst å legat på nån sandstrand utomlands eller sitta på någon bar å dricka en iskall öl ... Istället står jag å svettas på gymet ... fan måste va knäpp va? =P. Kört bic, axlar, mage i sedvanlig ordning. Tog även mig i kragen å körde ett 30 min löppass på löpbandet också. Förvånansvärt vilken kondition jag fått. Kunde nog lätt stått 60 minuter, men det e ju så förbannat tråkigt. Men, ska det brännas fett så ska ne.

Får se vad veckan har att erbjuda, inga direkta planer sådär. Måste ta tag i pluggande igen för veckan. Fattar inte hur jag kan ha sån grym ångest å må så otroligt dåligt över det här. Jag vill verkligen inte, jag tycker inte det e kul, å jag får bara ont i magen å huvet när jag tänker på det. Fy fan alltså för studentliv ... å allt för å ha inkomst.

Nu ska jag hoppa in o duschen så jag inte skrämmer iväg folk när jag ska på stan sen ;O).

Hej hopp

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0