Nya mått

Tror jag var helt ute å cyklade sist jag tog mått på mig ... tror egentligen att jag låg mycket högre runt midjan då, å inte 62 som jag skrev. Önsketänkade *s*. Här kommer iaf de nya måtten. Och nu börjar jag få ångest ... fan va fet jag e *grinar*.

Midja: 82cm
Stuss: 94cm
Bröst: 74cm
Armar: 30cm ... händer ju nada här nu.
Vikt: 56.1kg ... fy fan, jag har gått upp i vikt.

Går jääävligt trögt vill jag påstå ... suckar ... men nu blir det stenhård kondition dessutom ... så då jävlar ska det väl ge resultat.

Kommentarer
Postat av: Erika

Mäh, tötispluttis!

Inte gå runt och vara irriterad heller! Jag hann precis hem innan åskan bröt ut, tur jag har ;o)

Krama!

2008-07-31 @ 20:41:57
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0