Nyänget

Jag va sugen på å sola å bada idag. Slängde iväg ett sms till Carro å det visade sig att hon å Örjan skulle ut till Nyänget å slappa på beachen. Snäll som dom e åkte dom in till stan först å hämtade upp mig å sen iväg till beachen. Sååå jävla härligt. Vi såg två span *s* ... en som liknade Orlando Bloom ... å sen nån halvblond korthårig kille i vattnet ... Även tjejer måste få dreggla emellanåt ... ;O).

Solbrännan e obefintlig ... syns knappt, men behövs väl mer än en gång för å bli brun. Vi va där några timmar, sen framåt 15:30 bröt åska, blixt å regn ut ... tur vi hade hunnit in i bilen innan skurarna. Jag pressade mig tom till gymet, trots att jag va så trött efter beachen. Gick sådär, inte mest för att jag var trött, utan jag var så irriterad på allt med mig själv. Magen putade ut, byxlinningen åkte ner, linnet åkte upp, mp3-lurarna lossnade å ramlade ur öronen osv osv.

Nu ligger jag i soffan å softar å ser på nån skräckis med Paris Hilton. Hur bra nu det kan bli ... jaja, i brist på annat. Filmen heter House of Wax för er som e intresserade å vet ...

Sist men inte minst ... en lite hälsning till från beachen ...

Puss på mina pussgurkor

Linda


Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt det ser ut där på stranden. Idag har inte vädret varit lika härligt =/



Ett par sådana skor är på väg hem till mig, men från steve madden. Bokade dem i början på juli och nu är de på g. Så jag hinner nog använda dem lite innan hösten kommer =)

Blir spännande att se vad tullen kommer att gå på dock, för eftersom de kostar en slant så lär de nog inte slinka förbi obemräkt.



Pössen!

2008-08-01 @ 22:21:29
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0