Pankare än pankast

Lillördag tog över mina fulla sinnesbruk igår och gjorde mig både småfull å väääldigt glad. Hade hur skoj som helst, mycket för att jag inte hade några som helst förväntningar. Läxade upp två killar, som var kompis med Micke.L, som jag känner. Försökte förklara för dom hur man INTE raggar på tjejer, men att oavsett vad dom försökte med, skulle dom inte lyckas med mig iaf. Den enda killen, Anders, kunde inte acceptera att jag inte var intresserad av honom eller hans bror, utan insisterade på att jag var blyg. Jo JÄVLAR ja ...

Pressat på gym idag efter att ha tagit en fika på stan med Erika. Nu har jag precis tryckt i mig lite proteiner i form av kött, kokt potatis och gurka. Jag äter som bara den numera, iaf för å vara lilla Linda, som brukade äta som en myra förut. Nu äter jag väl som en lite större myra då =P.

Nedan en lite bild på mig och Maria, från utegården på Olles. Fan va vi e snygga OCH fulla *s*. Därefter följer en underbar låt som jag undrat länge över vad den heter. Den spelas alltid till trailern av "Berättelser baserade på verkliga händelser".

Nu blir det promenad med Fille å en sväng på ICA å inhandla potatis.

Puss Puss
L



Jag och Maria på Olles innergård


Fields of Gold- Eva Cassidy

Kommentarer
Postat av: Erika

Toppensnygga brudar =)

2008-07-11 @ 17:30:38
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0