Slit å Släp

Igår var jag och Carro på Olles, vilket var helt ok faktiskt. Men kanske inte värd 190:-. För det första fick vi stå i en gemensam kö, vilket ledde till stora protester från samtliga som hade förköpsbiljetter. Tänk er själva å ha betalat 190:- och sen måste du likt förbannat stå i samma kö som de som inte har några förköpsbiljetter. Rättvist? I don't think so. Ja, in kom vi iaf tillslut, då vakterna efter mycket om och men omgrupperade köerna till två stycken, en förköpsbiljettkö och en för de utan. Så ska det vara. Nordman spelade rätt många låtar, men eftersom jag inte e nåt större fan av dom kunde jag inte hänga med i skrålandet av texterna. Dock fick jag nästan en öl över mig, lukta på svett och nån jävel som fes precis framför mig. Niiiice ... not.

Ja, nu vet jag iaf att Tomas bara e å glömma, men vad hade jag egentligen förväntat mig? Inser att det kommer bli omöjligt för mig att hitta en karl att leva med. Tror folk har svårt å förstå min situation och det faktum att jag börjar sakna allt det där med att ha någon vid sin sida. Bara vetskapen av att det finns någon vars hjärta slår för mig. Kommer det hända inom de närmaste andetagen eller? Rickard har jag ju gått å väntat på sisådär 9 månader nu och med tiden som gått har jag inte blivit mer positivt inställd till killar, så, jag har inte så stora förhoppningar där heller. Bara av den enkla anledningen, att jag tror mig bli mindre besviken och sårad och lessen, när det skiter sig även där, som med alla andra.

Nu ska jag se på tv lite. Lägger upp två egobilder på mig, då det finns de som tror att jag faktiskt retuscherar mina bilder i photoshop för att jag ska se både större ut i muskelväg och smalare ut runt midjan. Så, här kommer två helt oretuscherade bilder på mig. Njut eller fasas av min uppenbarelse ;O).

På återseende alla

Puss
L



Kommentarer
Postat av: Erika

Vad ser man nu när man är hemma och kan logga in på din blogg, du står och spänner dig din spännis =p

Och killar som låter en vänta är inte värd att vänta på heller, sådetså!



Kramen!

2008-07-24 @ 21:26:37
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0