Strålande Söndag

Jag följde med Erika och Mats ut till Kornsjö och kollade runt lite bland marknadsståndena. Trevligt och det blev ju kanonväder, jag som var pessimist och tog långärmad tröjja. Gullrumpan Erika att pysslat ihop en ursöt påse med småpresenter till mig ... å jag som redan fått present ju å nu fick jag mer ... snääälla du ... TACK så mycket ... glömde krama dig. Men jag flög ju nästan in i dig istället där på marknaden *s*.

Jag vet att muskler väger mer än fett, men lite oroad blir jag ju när jag gått upp 5.6kg ... så Erika loooova å säga till när du tycker det ser ut som jag blivit minsta mm fetare än tidigare. E så himlans nojjig över det här nu ju ... Eventuellt blir det mer skrivande i bloggen senare ... annars Have a Nice Day !


Presenterna jag fick av gull-erika. På det otroligt fina armbandet jag fick, står det:
"A friend is a special gift, a blessing from above. The joy and friendship never end & least of all the love"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0