Terminator - maraton

En lördagkväll som denna och pank som jag är, så har jag nu legat i divanen ett par timmar och kollat på Terminator maraton, eftersom jag tyvärr missade rätt många avsnitt då serien gick för inte så länge sedan. Får se vad det blir efter det, men blir iaf lugn hemmakväll. Har varken lust eller råd att gå ut och festa nåt. Tittat på lite produkter som jag är grymt sugen på att beställa för att ge min träning en kick. Måste ju se över min ekonomi också, men i höst oavsett om jag börjar plugga eller jobba, så kommer jag att beställa följade hos styrkadirekt.se:

Lipodex: med licaps som gör det möjligt för kroppen att ta upp ämnet fortare, bra när man vill gå ner i vikt eller deffa
Hy-Pro: tillför aminosyror, som förebygger muskelnedbrytning och verkar snabbt

Sedan vet jag inte riktigt. Har inte kollat runt så mycket, måste nog känna efter lite vad som kan passa mig och så =P.

Idag har det inte blivit någon träning, har vilodag lördag och söndag, för att låta kroppen återhämta sig. Vila är A-O om man ska bygga muskler. Överträning leder till att musklerna bryts ned istället och bi-effekter som musklerinflammation kan uppstå. Tog en morronpromenad med Fellini i sedvanlig ordning och kände att det räckte. Är lite mör i lårena sedan gårdagens löppass.

Vikt: 55.6kg (Har gått upp 0.6kg sedan gårdagen vilket kan bero på vätska i kroppen)
Frukost: Lätt A-Fil, musli, ½ liter vatten
Lunch: Italiensk kycklingsallad med pasta, ½ liter vatten
Middag: Sardinmackor, ½ liter vatten
Kväll: Yoghurtsnacks, ½ liter vatten


Kommentarer
Postat av: Erika

Men kom ihåg att om du bygger muskler så byts fettet ut mot muskler som väger mer och då kan du gå upp i vikt i stället för ner.

Det är det lilla jag vet ;o)



Klart vi kan sola och (kanske) bada om det är soligt. Hoppas att det blir riktig sommarvärme någon gång!

Kramis.

2008-07-13 @ 10:27:55
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0