Tråkig Söndag

Veckan som passerat har varit otroligt händelserik. Det började med onsdagen, då det blev lite förfest hos mig med Erika, Sara, Frank, Therese och  mig. Sedan gick vi på Olles och det var hur mycket folk som helst där. Träffade på Tomas där också, vilket var en mycket trevlig överraskning. Ni som har äran och dela mitt händelserika liv, vet ju resten av historien ;O).

Fredagen var tänkt som en lugn hemmakväll, men Sara lyckades övertala mig å ha fest hos mig, så det blev jag, Sara, Maria, Angelica och nån Sofia eller Sofie från Umeå. Hon va underklädesmodell iaf, fick vi veta, och kompis med Angelica. Fredagen slutade även den på Olles, men var inte alls lika skoj som onsdagen. Träffade förvisso lite kännt folk ute, däribland Ida, Mariette och Jenny.

Igår var det partaj igen ... huuugaligen va jag festa *s*. Fest hos mig och det slutade med 13 pers här. Hur skoj som helst, bortsett från att Anders också va med på festen. Hatar den killen verkligen, då det seriöst inte går in i hans hjärna att jag har NOLL intresse för honom.

Dagen började med att jag träffade på Tomas på överplanet av Oscarsgallerian, när jag och Erika gick runt där. Hade förvisso sett honom tidigare, då jag stod med Carro på entréplan utanför Kicks. Iaf, när vi gick där uppe så såg jag honom inne i Dressmanbutiken (tror jag det var). Och som vanligt med mig e jag ju så förbannat feg av mig, så jag försökte kolla åt nåt annat håll åsse skulle vi bara passera obemärkt utanför butiken. Men Tomas såg mig, där han stod längst in i butiken. Han ropade typ "Hej" åsse kom han gåendes ut ur butiken och fram till oss och vi småpratade lite. (Han jobbar som väktare och som vakt på Statt). Jag sa ju såklart inget om å träffas igen å fika eller nåt, bara för att jag e så feg. Men det kändes bra iaf.

På kvällen efter festen hos mig, så hann jag inte direkt prata med honom, då han stod i dörren till Statt som vakt. För Frank skulle fixa in mig gratis, så var bara å skynda på där. Pratade dock några ord med Tomas vid stängning, men blev inte mycket sagt som jag velat då heller, då han va rätt stressad å hade fullt upp med alla som skulle ut å nån kille som bråkade med Tomas.

Fan, jag hatar verkligen mig själv för att jag ska hamna i såna här situationer. Jag har ju träffat Tomas flertalet gånger då han stått som vakt på Statt och även ett par gånger då han jobbat som väktare på stan. Han har alltid varit sådär supertrevlig och gullig och på Olles i onsdags var det ju han som tog initiativ och kom fram båda gångerna. Även nu igår i Gallerian, så då tänker ju jag att han måste ju va lite intresserad. Men, jag hatar att bara gå omkring och inte veta. Vill inte skicka fler sms heller, med risk för att tjata ut honom, så han drar åt sig öronen. Men, bara gå och vänta å vänta på att han kanske ska höra av sig, eller inte höra av sig, å inse att han inte e intresserad ... det e fan sååå jävla jobbigt.

Om jag bara kunde få veta, så jag kan släppa det här, om han inte känner nåt ...

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0