Träning

Jag kommer hädanefter att föra en form av träningsdagbok och hålla koll på mina mått osv. Mitt mål är att komma ner till 45kg. Så det här blir startdatum kan jag väl säga, trots att jag legat på med träningen nu enda sedan mars =P. Idag blev det bic, axlar och mage.Blev även en lättare promenad imorse om 35 minuter. Skall införskaffa mig en kcal-räknar så fort ekonomin tillåter. Nu blir det vila i 2 dagar över helgen och på måndag drar jag igång igen. Tänkte försöka lägga in 2 spinningpass i veckan också utöver mina 5 dagar styrketräning. Om nu mina knän håller för det, då jag haft problem ett gäng år.

Frukost: 2dl Lätt A-fil och osockrad musli, ½ liter vatten
Lunch: Dålig lunch, jag vet, mackor, ½ liter vatten
Mellanmål: En banan direkt efter träningen
Middag: Lövbit, kokt potatis, gurka och en klick vitlökssmör, ½ liter vatten
Fredagssnack: Cashewnötter, russin, torkad frukt

3*10 - 9kg - axelpress
3*10 - 8kg - biccurls
3*10 - 12.5kg - skivstångscurls
3*10 - 6kg - sneda hantellyft
3*10 - 12.5kg - cable cross - bic
3*10 - 8kg - sittande rodd
3*50 - 20kg - magmaskin

Bröst: 72cm
Midja: 68cm
Stuss: 56cm
Bic: 30.5cm
Lår: 48cm
Vad: 36cm
Vikt: 55kg

Tillägg: Pga min rastlöshet ikväll OCH min målmedvetenhet att deffa, så gav jag mig ut på en löparrunda med intervaller om löpning 3 minuter, power walk 30 sekunder i totalt 30 minuter. Svettigt värre men så jävla skönt när jag kom in igen. Det enda problemet var att jag glömde vattenflaskan hemma ... får jag inte glömma nästa gång =P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0