I Wanna Be Your Everything

Idag har ja äntligen fått träffa min underbara Erika. Vi fikade på Barista. Precis som hon skrev i sing blogg, så var ne dyrt, men gott som attans. Vi shoppade också, å för en gångs skull shoppade ja mer än henne ;O). Nu har ja precis käkat pasta me köttfärssås. Längtar tills imorrn då ja får bege mig till gymet igen. Har blivit lätt beroende av gymet nu.

Ja funderar så mycket va ja vill och va ja känner. Vet att de e känslor som ja inte borde ha å ja e rädd å förlora honom om ja öppnar mig å visar va ja känner å tänker. Det e känslor som vuxit fram dag för dag, allteftersom vi lärt känna varann. Ja kan inte släppa taget om honom och ja vill så gärna ta reda på va som finns där nedanför bergssluttningen. Men, ja e rädd å förlora fotfästet och falla.

Låten nedan e iaf tillägnad honom. Du betyder så mycket för mig. Tack för att ja får vara en del i ditt liv å tack för att du vill vara en del av mitt liv.

Puss å Kram


Keith Urban - Your Everything

Kommentarer
Postat av: Erika

Idag fick du träffa mig också, vilken tur du har va? Fast otur med såren, hoppas att de känns bättre snart.

Krama!

2008-06-16 @ 18:36:46
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0