Måndag och föreläsning

Efter påtryckningar och påtagliga kommentarer från en viss tant, ehm, oj, menar tjej *fniss*, så måste ja ju plita ner nåra rader här i bloggen då. Vaknade 4:00, ställde om klockan till 4:40 för ja var så dödens trött efter att ha legat vaken för länge å surrat i telefon =P. Sov på bussen hela vägen ner till Härnösand (Fy fan vilken tråkig stad). Föreläsningen var superskoj. Vi fick lära oss att måla i akvarell, komplementfärger, svart och vitt m.m. Skyndade mig fort som satan för å hinna me 17-bussen hem till Övik igen, men tro fan att ja missade fanskapet precis. Skoj, NOT, så fick glatt sitta där på busstation å beundra den otroligt vackra (inte alls) omgivningen i underbar Härnösand tills nästa buss, som gick 18:15. Somnade på bussen hem av utmattning. Äntligen hemma nu å ögonen känns sönderknarkade ... hmm, inte för att man väl brukar stoppa knark i ögonen eller?

Känner mig så kramsjuk att de finns inte ... Men ja e iaf gla nu och inte lessen längre. Vill skicka en yper-gullig kram till min bästaste Erika å en ännu gosigare kram till en annan person, som bor nånstans neröver landet ... Nej, inte min storebror, även om dom dock har samma namn ;O). Puss å Kram på dig Älskade vän ... å du me Erika, du e inte bortglömd för de ... =O).


Kommentarer
Postat av: Erika

Moahahaha!

Jag fick min vilja igenom. I och för sig så visste jag ju redan allt detta =p



Kramopuss och hoppas att dagen i härnosand gått bra!

2008-06-10 @ 21:34:55
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0