Ny Vecka Nya Utmaningar

Blev väckt av min morsa imorse. Lagomt irriterande, så satte mobilen på ljudlöst å försökte somna om. Gick inte mer än 15 minuter så ringer människan igen. Å då blev jag på så förbannat dåligt humör, så låg å tjurade å försökte somna men gick inte, så klev upp runt 10.

Ska på AF imorrn å skriva ut lite papper å så för två tjänster jag tänkt söka. Vill så otroligt gärna ha jobb, så det finns inte. Har iaf lyckats få ett extraknäck på några dagar i månaden. Då har jag ju åtminstone fått in foten på ett ftg ... å det e väl en början iaf.

Jag har lite funderingar hur jag ska tackla saker å ting, som det här med killar, å vissa killar. E så jäkla less på å va singel nu, men samtidigt så vill jag inte slänga mig in i första bästa. Men, sen när det väl börjar bli allvar, då backar jag ... märkligt va? Jag tror det beror på att jag e rädd för att släppa på känslorna å riskera att bli sårad igen.

Vill bara vara lycklig, glad å kär och att någon ska känna detsamma för mig


Aycan - Divided

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0