Tankar, Känslor och Drömmar

Jag vet inte hur långt tid som har passerat, men jag vet att det är något väldigt speciellt med honom. Inombords blir jag alldeles varm, när jag tänker på honom men samtidigt blir jag rädd. För jag vet att vi bara är vänner och om jag släpper ut mina känslor är jag rädd att jag inte kommer att kunna stoppa dom. Jag vet varken ut eller in, ska jag bara låtsas som ingenting och blunda för vad jag känner? Ska jag berätta för honom? Han är en så underbar person att jag vill inte förlora honom. Men jag blir galen av att inte veta ifall jag har någon chans överhuvudtaget? Vågar jag fråga eller ska jag förbli tyst?

I want to be a part of your life. I want to be in your heart.

Linda


Kommentarer
Postat av: Erika

PANG!

Du är utmanad!

Så kika in och gör den när dimman klarnat, hehehehohoho!

Kram sötis.

2008-06-21 @ 10:22:32
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Erika

Nu tycker jag att det börjar bli lite segt med uppdateringarna här. Jag menar...det har ju hänt så mycket roligt i ditt liv på sistone ;o)



Pöss!

2008-06-24 @ 20:27:04
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0