Trött som få

Måndag och tisdag har ja klivit upp tidigt, för att sova på bussen ner till Härnösand. Där har ja haft föreläsning på Mittuniversitetet, i en kurs - Bild & Sprakande Färger. Oerhört rolig kurs och lärorik, för mig som älskar konst, design osv. Men, eftermiddagarna blev ju lite tröttsamma. Var dock inte ner idag som tänkt, eftersom ja mådde ganska dåligt och hade även väldigt ont i magen och levern. Tog mig nästan inte ur sängen, så blev kvar där och somnade om.

Blivit väckt både måndag- och tisdagnatt av ett antal sms, från Peter. Det e Magnus chilenarkompis från Vännäs. Han smsade även ex antal gånger under min vistelse i Härnösand. Fick veta att han hade fått mitt mobilnummer genom Magnus mobil. Sen om han snokat i den, eller om Magnus gett ut det kan man ju bara spekulera i, eller inte. Who fucking cares? Inte efter vad Magnus gjort mot mig. Ja trodde seriöst inte att man kunde må sämre eller bli mer sårad, än ja e nu. Har varit oerhört lessen, inte för att ja känner saknad, utan för att ja känner mig så otroligt kränkt i min integritet och utnyttjad av mina känslor ja haft för honom, Hur en person kan stå och avslöjja det mest intimaste som två personer har mellan varann, förstår ja inte. Att sedan dessutom spä på detta med att hitta på en massa jävla lögner ungefär som att ja skulle va nån jävla hora eller porrskådis, som ställer upp på ALLT, gör inte saken mycket bättre. Att Peter sedan fattar tycke för mig, baserat på detta, gör saken bara ännu stördare. Har bara en sak å säga, Magnus, du kan FAN i mig dra åt helvete. Önskar att ja aldrig träffade dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0