Bärs, bärs åh älskade bärs

Snälla Erika hjälpte mig att kånka hem en stor och otymplig IKEA-kartong innehållandes två stycken LACK-hyllor, 4 klappstolar i plast, samt två stycken bordslampor. Varav det sistnämnda enligt mina ögon var allt annat än hela och fina. Inte speciellt bright att placera två glaslampor med endast ett tunnt lager bubbelplast löst slängandes i en stor kartong. Ringde självklart och påpekade detta smärre missöde för IKEA, som lovade att skicka ut två nya lampor till mig. Men, eftersom jag tycks förföljas av otur, lär väl även denna uppsättning lampor vara totalt söndersmashade med.

Tony var förbi ikväll och lämnade VIP-inbjudan till Grand Opening av Cover Club nu på lördag. Gratis inträde, samt mat och dryck ingår =O). Kruxet e att man skall vara där till 20.00 och då börjar Melodifestivalen. Mig personligen, så skvätter jag inga större tårar om jag missar det. Men, Erika gör nog det ... så får se om vi kan ta oss dit, å sen få stämpel å kila hem en liten sväng för å sen återvända. Har ju ändå fyllt kylen me BÄRS ! ! !

Pratade me "O" igår ... vi fick kontakt då jag flyttade ner till Sthlm för tre år sen. Av nån outgrundlig anledning efter ganska intensiv kontakt via msn, mail och telefon, så bangade jag tydligen på å träffas. Enligt "O"s utsaga, så var jag tydligen så pinsam att han tom åkte ända från Ronneby upp till Stockholm för att hälsa på mig, åsse dizzade jag han totalt. Så, uppenbarligen har jag varit skitstövel med i mitt förgångna. Jag tycker väldigt bra om honom, men har sagt att det aldrig skulle funka mellan han och mig, pga avståndet och jag har inga planer på att flytta söderöver igen heller.

Avslutar för stunden med denna underbara ballad med Delta Goodrem



Lost Without You

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, hela året kommer att vara förstört när jag missar melodifestivalen!
Men eftersom vi sitter och äter då så får jag finna mig i mitt öde =p

2008-03-13 @ 19:23:13
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0