Förlorad ...


Hela den gångna natten har jag vaknat otaliga gånger och tankarna har snurrat runt. Jag känner mig så otroligt förvirrad, lessen och ensam. Ja, just i detta nu känner jag precis så. Ensam i själen och i hjärtat, för jag har gjort något, som jag inte vet om jag kommer att få ångra för resten av mitt liv. Jag saknar dig redan och tvivlar på mig själv. Önskar att när jag öppnar ögonen igen, finns du här vid min sida ... För det är dig som mitt hjärta slår för ... jag är förlorad ... förlorad i dig.


Have You Ever Needed Someone

Have you ever needed someone so bad. Have you ever wanted someone, you just couldn't have.Did you ever try so hard, that your world just fell apart.Have you ever needed someone so bad. And you're the boy I've got to have. I've  got to have you baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0